Min søndag!

God morgen!

Det er deilig å kjenne at denne søndagen har jeg ikke så mange planer. Men jeg skal nok få gjort litt etter hvert. Jeg unner meg å sove litt lenge, og så skal jeg av sted på min treningstur. Det ser jeg faktisk frem til. Så skal jeg nok få jobbet litt med kanalene mine, og få ut en ny video litt senere i dag. Alltid noe som man skal produsere, og kreativiteten må brukes fornuftig. Ellers så skal jeg tilbringe tid sammen med min familie, og ha en rolig dag. Det er ikke tvil om at jeg merker at det har vært en hektisk uke.

Så skal jeg planlegge neste uke, og bruke litt tid på å sortere alt som skjer. Jeg er utrolig heldig som kan drive på med det som jeg elsker, og at jeg kan gjennomføre det i mitt eget tempo. Det er godt å ta med seg de positive tingene i livet, og fokusere på det som fungerer bra. Jeg har kommet inn i en meget fin rytme nå i hverdagen, og sånn skal jeg fortsette i tiden fremover. Man må jo beholde det som faktisk gir resultater. Jeg er ivrig, og jeg merker at humøret mitt er bedre nå.

Da håper jeg inderlig at din søndag blir skikkelig fin, og at du samler krefter til en ny uke. Kom deg ut i naturen, og pust inn masse frisk luft. Det er balsam for både kropp og sjel. Jeg er så glad for at min kropp nå fungerer såpass bra, og at jeg opprettholder treningen min. Ha en fin søndag, så prates vi igjen her i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg