Min store kjærlighet!

 

God morgen!

Da er vi i gang med søndagen , og siste dag i min mann sin ferie denne sommeren. Faktisk så drar han allerede i ettermiddag, så det blir nokså stille her etterhvert. Men da gjelder det å ha en fin dag sammen før han drar. Vi er vant med å være fra hverandre store deler av hverdagen. Han kjører lastebil, og er borte i ukedagene. Da styrer jeg hjemmet alene, og så tar han litt mer styringen i helgene. Det er godt å se at vi fungerer så fint sammen ,og har en rutine på tingene her hjemme. Jeg føler meg så ivaretatt og elsket. Trygt og godt, og da blir man roligere. Vi har nå vært kjærester i over 7 år, og det nærmer seg vår bryllupsdag. For meg så ble kjærligheten en redning, og en ny start. Det gav meg muligheten til å gjøre en solid re start på livet, og ta noen veldig viktige valg. Å være to om det ,har hjulpet veldig for både små og store. Jeg har blitt vant med å leve her i Mandal, og klarer meg veldig godt på egenhånd. Han er også veldig flink til å kommunisere via telefon i ukedagene, så jeg kan dele alt jeg vil med ham. Godt å ha en rolig person, som kan se ting litt utenfra noen ganger.

Å være sammen, er balsam for min sjel. Høres ut som en klisjé, ja jeg vet det. Men det er sant. Tryggheten i å ha en partner, er en viktig brikke i min nye grunnmur. Men jeg passer også på å bli sterkere i meg selv. For jeg ønsker å være selvstendig, og ta mine egne valg. Det har vi jobbet hardt med, og jeg har gått mange runder med meg selv. Jeg liker nemlig at han er enig, og blir stresset dersom vi er uenige. Ingen par er enige om absolutt alt, så jeg jobber med å takle det. Være tro mot mine egne meninger, selv om jeg ikke er helt på samme linje som han. Tenk at det skal være så utfordrende for meg. Jeg er jo en dame som mener mye, og som deler mine meninger med offentligheten. Men når jeg opplever at vi to har ulikt syn, så blir jeg usikker på mine egne valg. Heldigvis så er han en person som virkelig forstår meg, og som ønsker å hjelpe meg. Så han utfordrer meg mange ganger, og jeg har blitt flinkere til å gå mine egne veier. Og med han i ryggen, så klarer jeg mye mer enn før. Han heier på meg, både når det kommer til musikken og bloggen. Fantastisk for meg, og jeg er så takknemlig.

Relasjoner er så viktige på så mange måter. En ting er at man faktisk er elsket. Men å bli respektert, er like viktig. Og jeg får lov til å oppleve alt dette i voksen alder. Det gjør meg glad, og det bringer frem så mange følelser i meg. Vi har hatt en fin ferieuke her hjemme, og jeg er så glad for alt han gjør for oss. Der er så mange kvaliteter som jeg virkelig elsker over alt på jord. Dette er unikt for meg, og jeg simpelthen elsker ham.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg