MINE AKTIVITETSTIPS!


God kveld!

Nå er det ekstra viktig å holde seg i litt aktivitet hjemme de neste ukene. For nå har vi en gyllen anledning til å få ryddet i skuffer og skap. Få orden i garderoben. Ommøblere i stuen, eller organisere i kjøkkenskapene. Noen vil pynte ekstra tidlig til jul, både ute og inne. Jeg tror at aktivitet vil holde oss i bedre humør. Og det kan vi trenge den neste tiden.

Jeg har bestemt meg for å rydde i basisgarderoben. I tillegg skal jeg flytte rundt på noen av klærne mine. Treningstøyet skal ligge lettere tilgjengelig. Akkurat nå ligger det altfor masse i hver kurv. Så skal jeg rydde i sminken, og kaste alt som er gammelt. Kontorpulten skal også ryddes, så der blir så fint her hjemme tilslutt.

Det er også viktig å kose seg. Så det blir både Farmen, Hver gang vi møtes, 71 grader nord og Skal vi danse på tv. Jeg skal strikke på genseren min, og håper at jeg kommer et stykke lenger på den. Men jeg skal også gå masse tur, og holde treningen i gang. Ved å fokuserer på det som er bra, så skal jeg unngå depresjon i vinter.

Hva skal du gjøre på fritiden? Del gjerne dine tips i kommentarfeltet!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Jeg må jo få lov å gi ros, for bildene dine , og dermed bloggen, er betraktelig bedre når du varierer slik. 😁
      Flink jente! ( Du er jente i forhold til min alder.) 👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg