Mine favoritt kjoler fra H&M og Monki!

Kommersielt innlegg! Reklame, men ikke sponset eller betalt!

Jeg har blitt utfordret til å skrive noen innlegg om klær og mote. For jeg er veldig glad i klær, og har funnet min egen stil! Det er veldig hyggelig å få så fine tilbakemeldinger, og jeg deler gjerne mine tips til alle Dere! Den siste tiden har jeg blitt tryggere på meg selv, og det har blitt mer tydelig når det kommer til valg av antrekk også. Nå velger jeg kjoler som ikke er så veldig lange. For jeg er lav, og har en fyldig kropp. Da blir jeg fort veldig stutt dersom kjolen kommer helt til knærne eller leggene. Jeg har en fotsid kjole i skapet, og den er kun brukt en gang. Jeg bruker tett strømpebukse som er svart.

Denne kjolen er har svart bunnfarge, og så er det et nydelig blomster print i fargene gult, grønt og hvitt. Kjolen er svært behagelig på, og man kjenner nesten ikke at den er på. Den er romslig, og akkurat passe lang til meg. Jeg kjøpte den på Monki i Kristiansand for få uker siden. Selv om jeg er voksen, så finner jeg faktisk en del kjekke plagg i den butikken. Jeg gleder meg veldig til å bruke denne kjolen fremover. Så kombinerer jeg den gjerne med svart skinnjakke, og kule sko.

Dette er en av mine deiligste kjoler! Den er grønn i bunnfarge, og har prikker i hvit og gult. Jeg føler at det er en skikkelig favoritt hos meg. Den er veldig vid, så jeg bruker et belte for å lage midjen mer synlig. Den har to lommer foran, og er bare så lett å ha på seg. Jeg kombinerer den enten med lang cardigan eller denim jakken min. De gangene jeg har brukt den, så jeg mottatt masse ros. Den er faktisk litt vel stor. Men jeg digger den. Kjolen er kjøpt hos Monki i Kristiansand sentrum.

Dette er en kort kjole som jeg kjøpte på H&M på Amfi Mandal. Den er i størrelse 44, og passer meg akkurat. Den er litt trang til meg, men det skal bli bedre etter hvert. Jeg føler meg veldig “slank” og fin i denne lille kjolen. Den har svart bunnfarge, og så er det blomster i rødt, hvitt, grønt og grått. Jeg er veldig glad i den lengden, og våger endelig å kjoler som er litt kortere. Når jeg er såpass lav, så passer det veldig fint!

Det er veldig populært med prikker nå, og denne herlige kjolen fant jeg på et salgsstativ hos H&M Amfi Mandal. Kjolen har svart bunnfarge, og hvite prikker. Jeg bruker et belte for å definere midjen. Den er faktisk litt stor, men jeg får det til å fungere når jeg styler plagget med beltet, og fine sko. Den er så deilig å ha på, og stoffet er aldeles nydelig. Det er veldig behagelig med lange ermer. Denne kjolen er perfekt til å bruke på konserter. For den er så lett, og der er god plass til å puste.

Den siste kjolen er også fra salgstativet på H&M Amfi Mandal. Kjolen er ganske stor, så jeg bruker belte på den også. Ermene er veldig fine, og kjekt med knytting nederst på ermene. Kjolen har blå/lilla bunnfarge, og print er i svak rosa. Jeg har brukt den noen ganger nå, og styler den med denim jakke. En super behagelig kjole som jeg virkelig skal bruke masse i tiden som kommer!

Jeg poster bilder av meg med disse plaggene nedenfor her i innlegget. Så håper jeg at Dere liker innlegget. Skriv gjerne en kommentar til meg, og fortell hvilken kjole som er Din favoritt!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg