Mine favoritt podkaster!

Jeg har blitt skikkelig glad i å lytte på ulike podkaster den siste tiden. Det er så koselig å høre på det samtidig som jeg sminker meg. Da får jeg en kjekk stund med velvære, og underholdning samtidig. Jeg lytter til litt ulike podkaster i løpet av uken, og jeg har flere favoritter. Så i dag tenkte jeg å dele dette med dere her på bloggen min!

Jeg simpelthen elsker å høre på Ida med hjertet i hånden! Jeg tror jeg må ha hørt alle episodene. Da kan jeg kjenne på mange følelser, og jeg kan både le og gråte. For hun har en egen evne til å få folk til å prate. Det er en egenskap som ikke alle har, og i tillegg deler hun jo raust av seg selv. Her har vi alle sammen noe å lære, og jeg har tenkt masse på noen av temaene i etterkant.

Så ler jeg så inderlig av Harm & Hegseth! Det er helt utrolig hvordan de to kan dele masse fra eget liv, og de har selvironi så det holder. Jeg har fått kjenne på noen fordommer underveis, og det har jeg bare godt av. For det er herlig at disse to kameratene kan dele så raust av sin hverdag. Noen ganger er det litt vel grovt, men så pakkes det på en måte ganske naturlig inn i deres verden.

Hver fredag morgen så lytter jeg på Kommentarfelt mens jeg sminker meg! Da er det liksom helg igjen. Og jeg ler så inderlig av Adam og Tore. De byr på seg selv, og deler sine meninger om alt mulig. Og jeg elsker det! De har et engasjement, og de deler raust av sin egen hverdag. Og innimellom så tar de opp saker som jeg ikke har tenkt så mase på.

Jeg må også som regel innom Synnøve og Vanessa sin podkast hver uke! Snakk om å få muligheten til å bli bedre kjent med disse flotte kjendis damene. De byr på seg selv, og har en fantastisk sans for humor og gode poeng. Å få høre om deres hverdag, gjør meg godt. For det er ikke bare glitter og stas. Noen ganger så gjør de faktisk inntrykk på meg. For de kan snakke seriøst også.

Det helt utrolig at Jan Thomas og Einar blir venner engasjerer meg så mye som det faktisk gjør. Jeg synes det er fascinerende at to motpoler kan finne et så godt vennskap. Og de gjør det med humor, og masse selvironi. Jeg har ledd masse, og samtidig fått et annet syn på særlig Jan Thomas. En fin fyr som er veldig annerledes enn meg selv. Men jeg blir faktisk litt fascinert av fyren.

Som dere ser så hører jeg masse på podkaster. Og jeg hører på flere enn dette. Men jeg føler at disse er de som jeg må høre hver uke. Håper at dere liker sånne typer innlegg som dette. Gi meg gjerne en tilbakemelding! Ha en flott lørdagskveld, så snakkes vi litt senere !

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg