MINE FAVORITTER!

God kveld!

I kveld tenkte jeg at dere kunne bli enda bedre kjent med meg. Så da skal jeg forteller dere hva som er mine favoritter innenfor ulike ting, og kanskje jeg overrasker dere litt. Gøy å dele enda mer privat med dere, og jeg får så gode tilbakemeldinger. Så lenge det føles riktig for meg å dele, så kommer jeg til å bli enda mer privat i tiden som kommer.  Her kommer listen, og håper at dere liker det:

Mitt favoritt godteri:  Surt & blandet

Min favoritt sjokolade:  Kinder Maxi

Min favorittmat:  Taco

Min favoritt tv serie:  Hver gang vi møtes

Min favoritt sommer tv serie:  En kveld hos Kloppen

Min favoritt drikke:  Pepsi Max

Min favoritt lørdagskveld:  God mat, koseklær og god tv underholdning.

Min favoritt trening:  Intervall trening

Min favoritt nettbutikk:  H&M

Min favoritt hobby:  Hekling

Min favoritt ferieby i Norge:  Bergen

Min favoritt konsert:  Bjørn Eidsvåg i Stavanger Konserthus

Min favoritt dessert:  Sitronfromasje

Min favoritt kake:  Sjokoladekake eller Pavlova

Min favoritt musikk:  Norsk pop

Håper dere har en fin lørdagskveld, og kos dere masse! Her tilbringes kvelden på sofaen, og jeg koser meg med Skal vi danse på tv. Herlig å bare ta livet med ro, og være sammen med de aller beste.

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg