Mine planer denne uken!

 

God morgen!

Jeg har en fin uke foran meg, og gleder meg til å starte på en ny uke. Litt annerledes uke, da min kjære mann har ferie. Men jeg skal ha mine vanlige økter på musikken denne uken også, før det blir 4 uker stengt på Musikkloftet. Så det prioriterer jeg høyt denne uken, og lager en fin uke plan rundt det. I tillegg skal jeg nok rekke en dagstur til campingvogna, og et venninne besøk. Jeg skal jobbe videre med mine kanaler, og lage en fremdriftsplan for spesifikke oppgaver. Er i gang med å lage et opplegg som vi håper vil fungere bedre for min helse, og mine utfordringer i hverdagen. Det blir også tid til trening, og til å lufte seg på tur denne uken her. Jeg skal øve på karaoke, og forberede nye låter som jeg kan opptre med. Alltid noe å henge fingrene i for denne damen her altså. Ungene koser seg med ferie, så det er ikke noe særlig jobb med dem. Så lenge de får mat i magen, og har en mamma som er tilstede så går det bra. Merker en stor endring etter som de vokser til , og jeg skjønner at de trenger meg på en annen måte enn før. Helt naturlig, og det går så fint.

I tillegg så er det på tide å rydde litt her og der i huset vårt denne uken. Så vi skal hjelpe hverandre, og ta vekk litt sånn som er bare blitt liggende. Det er ikke så mye som skal til, før vi er tilbake til normalen. Men vi må bruke tide litt fornuftig, og rydde opp i de små tingene som vi irriterer oss over. Dette kommer nok til å bli en ganske så travel uke, men jeg er i bedre form nå. Heldigvis så er kroppen flink til å restituere seg etter helgens utskeielser. Glad for å kunne starte uken med et smil om munnen, og føle seg klar til å starte på an igjen. Jeg er optimist, og jeg er så glad for at hverdagen vår er så god for øyeblikket. Føler meg så elsket og ivaretatt, og har trygge rammer rundt meg. Det hjelper meg veldig, og gjør meg mye sterkere i meg selv. Ta godt vare på dere selv, og start uken på en fin måte. Vær god mot deg selv, og sett pris på de som du har rundt deg. Gleder meg til å ha dere med meg gjennom uken!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg