MINE PLANER I DAG!

 

God morgen!

Da er vi klare til å ta fatt på en innholdsrik dag, og jeg gleder meg til å gjøre mange ting sammen med min familie. Her skal vi i gang med forberedelser til morgendagens familieselskap. Det som jeg må gjøre aller først, er å lage en detaljert handleliste, sånn at vi får med oss alt vi trenger på butikken. Det skal lages noen salater, litt varmmat og noen kaker. Jeg gleder meg til å bake sjokoladekake med min sønn, og håper at vi klarer å få den god og fin. Vi skal bake glutenfritt, så det er jo spennende.

Eller så skal jeg rydde litt i huset, og klargjøre til selskapet. Ha kontroll på antall stoler, og bare se at ting er på stell. Det er full jobbing på minstemann sitt rom i dag, men montering av garderobeskap og kommode. Kjekt å få det meste på plass før familien kommer på besøk.  Nede i gangen er det fullt kaos med sko, så her må mamma ta en ryddesjau. Jeg må også jobbe litt underveis med bloggen og sosiale medier, så helt fri har jeg jo ikke.

Jeg skal passe på meg selv, og være flink til å ta pauser og mat. Det er ingen vits i å slite seg helt ut før besøk. Men jeg har alltid lyst til at hus og hjem skal være på stell. Vi samarbeider godt, så det ordner seg på en fin måte. Denne gangen er jeg ikke så veldig stresset, og det er et godt tegn. Gleder meg bare veldig til å se min familie igjen. Blir varm i hjertet bare å tenke på det. Nå blir det nok strengere regler med tanke på Corona i neste uke, så jeg håper vi kan kose oss godt nå.

Alle er friske, og håndspriten er på plass. Så da går det nok bra denne gangen også. Viktig for oss å markere eldstemann sin 17 årsdag, og kose oss med våre nærmeste. Håper at dere får en fin lørdag, og fyller den med positive aktiviteter og opplevelser. Vi snakkes her igjen i kveld.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg