Mine planer i dag!

God morgen!

Da er allerede kommet i gang med onsdagen, og jeg er i fin form. Om en liten stund slipper jeg en ny episode av min podcast. Men dere må vente litt til på den. Jeg har noen småting som skal fikses først. Men så skal jeg ha en hyggelig dag med venninnelunsj, og en fin treningstur i Furulunden. Ellers så må jeg bruke dagen til å komme litt mer ajour, og skal ta litt tid til å lære meg mer om bransjen jeg er i. For jeg er en liten blogger, men med store ambisjoner. Og da er det viktig å lære seg ny kunnskap underveis, og fokusere på stegene som fører meg videre.

Det er kjekt å lære, men jeg hadde ikke klart meg på skolebenken. Her tar jeg alt i mitt eget tempo hjemme, og får med meg interessante temaer. Man kan lære masse av å følge andre i samme bransje, og høre på podcast med ulike temaer. Jeg er sulten på kunnskap, og forsøker å bruke det konkret i min egen fremdrift. For meg som jobber hjemme, så er det ekstra viktig å få nok input underveis. Man faller lett inn i sitt eget mønster, og da må man forsøke å nyansere seg med jevne mellomrom. Heldigvis så blir man stadig klokere, og kan ta konstruktive valg for fremtiden.

I dag har jeg laget meg en plan over ulike temaer. Finne mer kunnskap på de områdene som jeg trenger mer hjelp. Da vet jeg at min vekst vil fortsette, og at jeg er på riktig vei. Hjemmekontor er fint, men noen ganger så savner jeg kollegaer. Da er det viktig å være i samtale med flotte folk som driver i samme bransje. Så det skal jeg også prioritere i dag. En typisk onsdag for meg, men med små glimt av mestringsopplevelser!

Ha en strålende dag! Vi snakkes her igjen om en liten stund!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg