Mine planer i dag!

God morgen!

I dag skal jeg rekke over ganske mange ting, og jeg satser på at formen holder hele dagen. Nå skal jeg straks i gang med dagens treningsøkt, og så blir det dusj og mat. Så skal jeg spille inn ukens podcast, som skal handle om spiseforstyrrelse. Akkurat det kjenner jeg krever en del av meg personlig, men jeg føler meg klar til å snakke mer om det nå. Ellers så skal jeg skape innhold til kanalene mine, og skrive blogginnlegg. Det er mange ting som jeg må holde orden på, men det går stort sett veldig fint.

I ettermiddag så er det nytt styremøte i Mental Helse Mandal/Lindesnes. Vi skal gjøre de siste forberedelsene før årsmøtet, og det er fint å treffe den fine gjengen som er i styret vårt. Heldigvis har de mange års erfaring med dette arbeidet, så det er lett for meg å lede lokallaget. Kjekt å kunne bidra i frivillig arbeid, og være til hjelp for våre medlemmer. Vi bruker nok ikke så veldig lang tid på selve sakene, men liker også å prate litt sammen om andre ting når vi samles.

Så er det nok rett hjem, og få middagen på bordet til meg og ungene. Det er viktig å få sett dem litt, og oppdatere meg på hvordan deres dag har vært. Jeg håper at kvelden kan bli rolig ,og at jeg er ferdig med alle oppgavene mine. Trenger nok litt hvile etter en hektisk dag. Håper at du får en riktig fin onsdag, og håper vi ses igjen her i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

2 kommentarer
    1. Jeg sitter og smiler mens jeg leser innlegget ditt, fordi du bringer tanker til torgs som jeg selv har hatt så evinnelig mange ganger. Jeg vil trekke paralleller til ditt andre innlegg om forventinger og positivt fokus, og våger den påstand at om tannhjulene har en smidig omdreining i vårt indre maskineri, så er vi i rett modus og posisjon for å faktisk utføre planer i tråd med de intensjonene vi har. Er du enig? Selv pleier jeg å starte dagen med en tydelig og konfronterende gjennomgang av det jeg har av planer. Men, jeg kaller det ikke alltid for planer, Wenche. Noen ganger kaller jeg dem ambisjoner, drømmer, mål og ledestjerner for dagen. For en plan er ikke alltid bare en plan, ikke sant? Har du et eksempel på en plan du har eller har hatt, som kanskje heller burde karakteriseres som en ambisjon, Wenche? Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg