Mine planer i dag!

God morgen!

Ny uke, og nye muligheter! Her gjelder det å se positivt på hverdagen, og forsøke å spre litt glede til hverandre. Jeg har en god morgen, og ungene er kommet seg av sted. Minstemann skal på skidag, så det har vært en travel morgen med store nistepakker, grillmat og kakao. Alt skal jo være på stell når de skal på dagstur. Det blir nok kjekt for dem, og jeg krysser fingrene for at de ikke skader seg i skibakken.

Jeg skal i gang med mine gjøremål, og så blir det nok en ganske vanlig mandag. Men jeg skal treffe en god venninne, og vi skal spise lunsj sammen i dag. Det er alltid koselig, og jeg må si at dette gleder meg skikkelig til. Når vi kan sitte å prate, så løser vi mange store og små hverdagsproblemer. Godt å ha noen som kan man åpne seg til, og som kan komme med råd. Det er jo ikke alltid at jeg helt ser hva jeg egentlig driver med. Da er hun en veldig god venninne , som våger å si det til meg på en fin måte.

I tillegg så skal jeg allerede i dag begynne å øve til lørdagens spillejobb. Har lyst til å finne enda flere sanger, og gjøre dem på min måte. Da er det ekstra kjekt å lete etter låter som kan passe min stemme. Så jeg har nok å henge fingrene mine i. Litt trening skal jeg også få gjennomført fra morgenen av. Dette kommer til å bli en fin dag!

Ønsker deg en skikkelig fin start på uken! Vi snakkes her igjen i kveld.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg