Mine planer i dag!

For en herlig lørdag!

God morgen!

Da er endelig lørdagen her, og jeg gleder meg sånn til å underholde på Tiedemands Cafe i kveld. Jeg har kost meg hele uken, og funnet så mange låter som jeg kan synge for dere. Skikkelig moro å se at man kan håndtere mange ulike sjangre, og at man faktisk elsker å lære det. Det er skikkelig utfordrende til tider, og jeg må ut av min egen komfortsone. Utrolig hvor mye Basse (katten) har godtatt å lytte på denne uken. For jeg ligger på sofaen, og tester ut karaokesanger på Youtube. Og han sitter trofast ved mammas side, uten å reagere noe på musikken.

I dag skal jeg lade opp til i kveld, og ikke bruke så masse krefter nå. Men jeg skal være med å rydde litt i kjelleren, sånn at min kjære kan rive ned tak og vegger neste helg. Her er vi jammen meg effektive, og det er så spennende å være midt i en oppussing periode. Heldigvis takler jeg det fint, og jeg er trygg på at min kjære mann vet hva han gjør. Det kommer til å bli en så bra til slutt, så jeg bare gleder meg. Godt å se fremgangen, og at vi virkelig er i ferd med å lage en ny romløsning som passer for oss. Jeg skal ikke bli for ivrig i dag, så det er viktig å holde litt krefter igjen.

Vi rekker å ha god mat sammen, før jeg drar på jobb. Det er alltid hyggelig, og jeg ser frem til å ha det måltidet sammen. Så nå skal jeg finne antrekk til kveldens opptreden, og legge alt klart til jeg skal pynte meg senere i dag. For en herlig dag ! Skikkelig variert, og med mange kjekke oppgaver. Ha en strålende lørdag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg