MINE PLANER I DAG!

 

God morgen!

Jeg skjønner ikke hvordan disse ukene bare flyr. Noen ganger så tenker jeg på mandager at dette blir en lang uke, men det skjer jo aldri. for jeg holder meg i aktivitet, og ungene skal følges opp hver dag. Men nå er fredagen i gang, og det må sies å være siste innspurt før helgen setter inn. Jeg har en travel dag foran meg, så det gjelder å komme i gang!

Morgenrutinen er heldigvis gjennomført allerede, så jeg ligger godt an. Men nå er det full gass med innspilling av fredagens video til Youtube kanalen min. Usikker om jeg får den ut før i ettermiddag, men innspillingen må gjøres nå. Så skal den redigeres litt, og gjøres klar for publisering. Må være ferdig med det før kl 10.30.

Så bærer det innom posten for å sende en pakke i retur, og hente noen nye. Det er ny økt på Musikkloftet mellom kl 11-13, så det gleder jeg meg veldig til. Herlig å få en liten bandøvelse før helgen. Men jeg må ikke brenne av for mye krutt, da jeg faktisk skal ha et nytt karaoke show på Tiedemands Cafe i kveld. Da skal jeg i tillegg styre lyden selv, så det blir interessant.

Jeg må innom butikken for å kjøpe ferske grønnsaker til tacoen vår, som jeg håper vi rekker å spise før jeg drar på show. Kommer litt an på når min kjære mann kommer hjem. Unger skal hentes og bringes i ettermiddag, så der er nok å henge fingrene i for min del. Bloggen skal oppdateres, og kanalene skal være oppdatert.  Sminke og antrekk må være klart senest 19.20. Da må jeg dra ned på Tiedemands, og gjøre klar utstyr og lyd. Er litt nervøs for lyden.

Som dere ser, så er denne dagen ganske så fullpakket for min del. Men jeg gleder meg også, og så blir det jo helg etterpå. Ha en strålende fredag!

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Så utrolig gøy! 🥳Skjønner godt at du er litt nervøs, å stå så mye på scenen føles jo nesten som å være stjerne for en dag.🤩 Hvilke sanger kommer du til å synge? Kan du få noen til å filme deg så vi følgerne dine som bor langt vekke også kan se? Digger deg!

      1. Jeg har samlet over 100 ulike karaoke låter fra ulike sjangre. Er innom pop, country, Soul, 60-70 talls musikk. Skal se om noen kan få filmet litt. Der ligger ute video på Tiedemands Cafe sin Facebook side. Ha en fin helg! Klem fra Wenche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg