MINE TV FAVORITTER!

 

God kveld!

Gjett om jeg gleder meg til å se masse kjekt  på tv i høst. Nå har det vært sommer, og da florerer det bare repriser på tv. Men jeg har kost meg skikkelig med En kveld hos Kloppen. Solveig Kloppen er en av de aller beste programlederne som finnes i dette landet. Så varm og lun, og med herlig latter og humor. Nå har endelig Bloggerne kommet i gang, og de episodene elsker jo jeg. Så kjekt å se glimt fra hverdagen til kjente bloggere her i Norge. Skulle ønske at episodene var litt lenger, for det er så fort ferdig.

Gleder meg også veldig til en ny runde med Skal vi danse, og for en gjeng som er med dette året her. Så stilig blanding av kjendiser, og utrolig tøft å ha med rullestol dans for aller første gang. Det kommer til å bli så kjekt, og håper at de får lov til å ha litt publikum i salen på sendingene. De som er med på det opplegget der, er så spreke og modige. Bli spennende å se hvem som stikker av med seieren dette året. Tror vi kan bli overrasket av ganske mange der i år. Jeg skal se hver eneste sending, det er helt sikkert.

Så håper jeg at Farmen snart starter opp igjen. Både kjendis og vanlig versjon. Men er litt usikker på når det egentlig kommer på skjermen. Har alltid likt det programmet, så jeg skal følge med når det går på tv. Må være rart å gå tilbake i tid, og kun klare seg på det lille som de har. Der hadde jeg slitt skikkelig, for å si det sånn. Nei, det kommer til å bli masse kjekt å se på i tiden som kommer. Hva skal du se på i høst?

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. I 11 blogginnlegg på drøye to døgn har du brukt bilder med den samme kjolen. I tillegg til i alle andre kanaler. Kjolen er søt, men dessverre ikke kledelig på deg. Og du skal liksom begynne med motetips….. Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg