Morgen trening fungerer aller best!

Jeg har funnet ut at nå skal jeg komme i bedre form atter en gang. Det er veldig viktig at jeg er 30 minutter i fysisk aktivitet hver eneste dag gjennom uken. Jeg kan ta fri i helgen, men jeg må fokusere på dette i ukedagene. Det må rett og slett bli en del av min vanlige morgen rutine. For jeg får bedre dager når jeg starter dagen med trening hjemme i stua. I dag  var jeg klar når ungene dro på skolen. Treningsmatten ble lagt frem kvelden før, og treningstøy ble lagt frem. Så da var det full fart med Apple TV. Der kunne jeg komme meg inn på Youtube, og få en treningsvideo på tv.

Det finnes uendelig mange gratis treningsprogrammer på Youtube. Og jeg kommer til å benytte meg av dem ofte i tiden som kommer. Jeg fant først frem et program som varte i 15 minutter. Det var 30 sekunders intervaller som skiftet mellom styrkeøvelser og å gå på stedet med høye kneløft. Jeg klarte meg ganske godt, og fikk opp pulsen skikkelig. Deretter gjennomførte jeg styrkeøvelser og uttøying. Da var det deilig å gå i dusjen, og vite at dagens trening allerede var ferdig. Dagen min har vært veldig fin, og jeg har hatt en god følelse i hele kroppen min.

Treningen gjør så utrolig godt for kropp og sjel. Jeg merker at det på virker humøret mitt på en positiv måte. Det trenger jeg i en ganske hard hverdag. Nå har jeg satt meg et mål om å klare 30 minutter i løpet av dagen. Aller helst om morgenen. For da gir jeg meg selv en veldig fin start på uken! Tenk at jeg skulle like trening så godt. Det hadde jeg aldri trodd for noen år siden. Men jeg har lært masse underveis, og jeg forsøker etter beste evne å finne en løsning som kan fungere.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg