Musikken må løfte meg opp idag!

I dag satser jeg på at musikkterapien skal løfte meg opp igjen. Det siste døgnet har vært heftig for meg personlig. Noen ganger blir det masse tårer og tunge tanker. Og jeg må erkjenne at denne gangen ble det veldig sårt og vanskelig for meg. Da stopper liksom alt opp, og jeg faller tilbake til dårlige vaner. Forhåpentligvis så vil noen timer sammen med den herlige gjengen på musikken få meg i bedre humør. Jeg er veldig takknemlig for at jeg får muligheten til å delta på dette hver uke. Nå må jeg la musikken få komme inn, og reparere de såre sårene som jeg har.

Noen ganger så gir livet meg smeller som svir mer enn dere kan forstå. For jeg har strevd hele livet mitt, og er rimelig lei av å måtte kjempe hver eneste dag. Men jeg ønsker meg et liv, og da må jeg kjempe videre selv om tårene triller. For jeg vil ha en fin fremtid sammen med mine barn og min kjære ektemann. Da kan jeg ikke gi opp. Men noen ganger så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre for å oppnå forståelse. Jeg har levd med fysiske og psykiske diagnoser lenge. Og jeg skulle noen ganger ønsket at de som bestemmer over ting og tang i det offentlige systemet, kunne få fått prøvd seg med min belastning i noen dager. Da tror jeg de hadde lukket munnen godt igjen.

Jeg forsøker å smile. Men nå er det så mye som svirrer inni hodet mitt atter en gang. For jeg har så mange ting som jeg må få fikset. Men jeg kan kun ta en dag om gangen, og virkelig forsøke å gjøre den så god som mulig. Det er ikke lett å dele alt som skjer. Men jeg er ærlig, og akkurat nå så sliter jeg atter en gang. Små ting kan velte et stort lass. Men jeg har bestemt meg for å kjempe videre. Så jeg håper virkelig at musikken fyller meg med nye krefter i dag!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg