Musikken redder meg !

Musikken er svært viktig for meg Faktisk så redder den meg gang på gang. Når jeg jobber med musikken min, så får jeg satt ord på de følelsene som er inni meg. Og faktisk så klarer jeg å få ta tak i det som ligger dypest inni meg. Det er så sterkt og frigjørende på samme tid. Jeg føler meg svært heldig som nå kan fokusere masse på musikken her i Mandal. Nå er det stort fokus på å skrive flere låter, slik at jeg kan fylle en hel plate med kun min musikk!

Hva er det som redder deg? Hva bruker du for å kunne slippe ut følelser? Skriver du, eller kanskje du tegner eller maler? Sannheten er at kreativitet kommer på så mange ulike måter, og man kan velge selv hvilke aktiviteter som passer for akkurat deg. Jeg anbefaler deg til å sjekke ut litt av hvert, og så merker du fort om det er riktig for deg. Gå litt ut av komfortsonen, for da opplever du personlig vekst på godt og vondt! De siste årene har jeg blitt kjent med helt ukjente sider i meg selv. Så det er ikke så dumt!

Jeg synger og spiller flere ganger hver uke. Det hjelper meg til å regulere min psykiske helse, og jeg har en god hverdag. Når man finner de riktige verktøyene, så kan man ha en enorm fremgang. Det har skjedd masse endringer i mitt liv de siste årene. Og jeg har virkelig endret meg veldig. Men det er til det bedre, og jeg er glad i meg selv på en helt annen måte nå. Det føles godt, og det føles befriende! Så nå gir jeg deg en utfordring. Finn en kreativ aktivitet som gir deg ro, og sett av tid til deg selv i en travel hverdag!

Ha en fortsatt fin kveld, så snakkes vi igjen i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg