Musikken sprenger grensene mine!

 

God morgen!

Da var plutselig fredagen her, folkens! Disse sommerukene flyr jammen meg avsted. Det er helt sikkert. Men jeg tar det som et godt tegn, og forsøker å nyte det som skjer i livet mitt her og nå. For det er en friere dame som skriver til dere nå. Jeg merker at de siste månedene har gjort noe med meg. Dører er lukket, jeg har brutt mange sperrer og åpnet opp for å vise den dama som jeg virkelig er. Musikalsk frigjør jeg meg selv hver eneste uke, og forsøker på masse nytt. Er ikke så redd for ulike musikkstiler lenger, og gjør ting på min egen måte. Samtidig som jeg verner om min egen musikk, og den rolige måten som jeg selv skriver låter på. Med dype tekster, og melodier som gir en tid til ettertanke. Et herlig sammensurium av musikk i min hverdag for tiden, og jeg elsker det! Hele livet så har jeg på en måte følt meg litt innesperret i en viss type musikk. Der har jeg ikke følt meg helt hjemme, og livet har endret seg veldig i løpet av de siste årene. Det er en tryggere versjon av meg selv som står på en scene nå. Med den musikken som jeg selv elsker, og som gir meg lov til å blomstre. Den gleden som musikken gir meg nå, er helt ny og utrolig sterk.

I tillegg så har jeg et fantastisk publikum her i Mandal, som virkelig støtter meg. Det er jeg evig takknemlig for. All den fine rosen, trampeklapp og heiarop går inn i hjertet mitt. Det gjør meg sterkere som menneske, og min selvtillit får lov til å øke litt. Der er noen som virkelig er glad i min måte å fremføre musikk på, og jeg klarer å underholde mennesker. For meg så er det en seier, og jeg er evig takknemlig for den herlige gjengen som jobber på Tiedemands Cafe. Som heier på meg, og passer så godt på meg. Hver eneste gang jeg underholder, så får jeg all den støtten som jeg trenger. Både av eierne, og resten av gjengen som er ansatt der. Fantastisk for lille meg, og jeg merker at det virkelig gjør noe med meg på innsiden. I kveld er det på an igjen med karaoke show, og festen fortsetter i morgen kveld også. Jeg forbereder meg så godt som jeg bare kan, og er superglad for å kunne ha denne muligheten. Kos dere masse på denne herlige sommerdagen, og nyt de gode øyeblikkene!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg