Musikkterapi med hansker!

God kveld!

I dag var det skikkelig kjekt å komme seg ned til Musikkterapien. Vi er så ekstremt heldige, som nå får tillatelse til å komme dit en og en. Der har blitt satt opp en timeplan, og så møter vi musikkterapeuten i musikkrommet. Alle slags smittetiltak er i skjønneste orden, og vi blir så godt tatt vare på. Må bare skryte av de folkene som jobber der, og som åpner opp for at vi kan ha dette tilbudet. Til og med nå i selve påskeuken. Jeg kjente på en sånn herlig følelse, da jeg gikk bort til dit.

Jeg fikk være der i formiddag, og fikk fortsette med å øve på egne låter. Ubeskrivelig deilig å endelig være tilbake, men samtidig litt rart. For man er jo ikke vant med alle disse smittevern tiltakene som råder. Men jeg følte meg helt trygg, og det var så herlig å komme i gang! Vi klarer masse, om vi bare tenker oss nøye om. Det kommer nok til å bli en stund, før vi kan være i sammen hele gjengen. Men da er det enda viktigere at vi holder musikken ved like på denne alternative måten.

Nå har jeg en skikkelig god følelse i kropp og sinn. Så deilig det var å komme seg ut, og kjenne på litt hverdagslige ting igjen. Det skal jeg leve godt på, og håper at jeg holder meg frisk. For da kan jeg dra ned neste tirsdag også. Musikken bærer meg i hverdagen, og jeg frydet meg i dag. Herlighet, så mye jeg har savnet det tilbudet. Føler meg så heldig, og så godt tatt vare på av fantastiske mennesker!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

Siste innlegg