NÅ BLIR DET BRA!

God morgen!

Nå er det allerede fredag, og høstferien går mot slutten.Jeg har ikke klart å holde hjulene helt i gang på alle mine kanaler de to siste ukene, og det beklager jeg. Men nå håper jeg å være tilbake i vanlig drift fra i dag av. Familien min har fått det meste av min energi, og det har vært viktig og riktig.

Det skal bli godt å komme tilbake til vanlige rutiner igjen, og jeg trenger effektive dager nå. Har endel ting som må jobbes med, og som jeg ønsker å bli bedre på. Travle tider fremover, så gode planer må lages for hele familien. Må være ærlig, og si at det skal bli godt med noen timer alene hjemme på dagtid.

Jeg skal i gang med YouTube, og første video kommer allerede nå i ettermiddag. Ellers så blir det vanlig fredag med jam på musikkloftet nå i formiddag, og opptreden i kveld. Ønsker dere alle en superfin fredag!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg