NÅ BLIR DET KAOS!

 

God kveld!

De kommende ukene, så blir det kaotiske tilstander i vårt hjem. Kjelleren er jo allerede et renoveringsprosjekt, og det går sakte fremover der nede. Men nå skal vi da ta fatt på minstemann sitt rom, og hele høstferien skal brukes til dette prosjektet. Da skjer det som jeg takler dårligst. Nemlig at rotet flyttes ut i gangen, og man må ha et barn sovende på gangen blant alle kassene. Når vi står midt i en slik situasjon, så kan jeg bli stresset. Faktisk så galt at jeg kan få panikkangst.

Jeg trenger at alt er på sin rette plass, og at vi ikke har det for rotete. Det kommer til å bli vanskelig for meg å beholde roen denne gangen også. Jeg har allerede flyttet inn i stuen, og kontorplassen min er midlertidig overtatt av minstemann. I det hjørnet skal nemlig sengen stå, og vi må ha klærne hans også der. Han skal nemlig ha ny seng, nytt garderobeskap og ny kommode. Det kommer til å bli et fint rom, men veien dit er litt lang og kronglete.

I gangen så kommer alt av hans eiendeler til å være plassert. Godt at vi bør klare å få det til i løpet av den uken. Så vi satser på at alt er på plass før høstferien er over. Er det flere enn meg der ute, som ikke takler rot?

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Oh yes. Blir skikkelig stressa og irritert, nesten engstelig selv av rot jeg ikke ser men som jeg vet er der, som en rotete skuff eller lignende. Nei, det MÅ være orden. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg