Nå drar jeg!

 

God morgen!

I dag er jeg tidlig oppe, og er allerede klar for å komme meg avsted på dagstur. Jeg skal opp til Neset camping, og ha en fin dag der sammen med min kjære mann. Vi skal grille, og så reiser vi sammen hjem igjen i ettermiddag. Blir koselig å komme opp til campingen, og bare kose seg litt der. Blir deilig med et skikkelig grillmåltid, og jeg håper at været holder seg sånn passelig bra. Blir nok ikke akkurat badetemperatur denne gangen heller, så badetøyet forblir hjemme i dag. Det var deilig å komme seg opp tidlig, og få seg en god dusj før avreise. Nå skal jeg kjøre bil i et par timer, så det blir en hyggelig start på denne dagen. Min kjære dro opp allerede i går, så jeg gleder meg til å få ham hjem igjen i kveld. Deilig å ha tid til å være sammen en hel dag, uten å ha så mange andre forpliktelser. En liten smak av sommer, også for oss to. Vi elsker jo plassen vår, så det blir nok mange år til på Neset camping for oss. Vi ser frem til å bruke det ofte, når ungene er litt eldre. Akkurat nå så blir det ikke så mye, men sånn er det jo for de fleste familier med barn i den alderen.

Jeg gleder meg over slike utflukter som i dag. Det er et avbrekk fra å kun være hjemme i hele sommer- Det er viktig å ta med seg det gode som skjer, og nyte de stundene sammen. Er glad for at min kjære har litt ferie, sånn at vi kan få litt kvalitets tid sammen også. Selv om der ikke skjer så mye, så er vi i hvert fall sammen her hjemme i noen dager. Hverdagen er jo aller best, så vi klarer å kose oss hjemme også. Det er deilig å komme seg ut, så nå er jeg virkelig klar for å komme meg avsted. Gjelder å utnytte timene på en god måte, så jeg reiser snart. Håper at du også får en fin dag der du er, og at du finner de gode lyspunktene i din hverdag. Sommeren kommer til å gå fort, så bruk tiden på en god måte.

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg