NÅ ER JEG I GANG!

God kveld!

Da er vi kommet i gang med desember, og jeg har startet på min musikalske julekalender på IGTV. I den aller første luken valgte jeg å fremføre en svensk klassiker. Jul, jul strålande jul. Det er mange følelser knyttet til denne adventstiden, og jeg fikk en tøffere start på desember enn det jeg ønsket meg. Faktisk så er jeg ganske så sårbar, og det ble en del tårer på musikkterapien i formiddag. Det er hard jobbing når man skal stabilisere seg etter nok en knekk. Men julekalenderen hjelper meg til å holde riktig fokus.

Det har vært så fint å lese alle kommentarene som allerede er kommet på luke nr.1. Jeg er en takknemlig sjel, og det varmer hjertet mitt så uendelig mye. Hvert ord er med på å lukke de sårene som blør. Og jeg har nok en gang fått god hjelp av mennesker rundt meg. Nå skal jeg fokusere på å skape så god julestemning som overhodet mulig i de kommende lukene. Jeg får gitt dere en koselig pause i hverdagen, og det holder meg i god aktivitet. Selv om jeg er sliten, så gir musikken meg glede og energi.

Nå skal jeg ikke mase om kalenderen hver dag frem til jul. Men jeg kommer til å nevne den, sånn at flest mulig kan få mulighet til å stikke innom min IGTV i desember. Så håper jeg at den blir godt mottatt av enda flere, og at vi sammen kan fokusere på det som er kjekt og koselig. Førjulstiden er jo en skikkelig opptur i en kald mørketid. Det er derfor så viktig at vi finner glede i de små tingene i hverdagene. Mitt håp er at den musikalske julekalenderen kan være en liten gledesstund for alle dere som følger meg.

Musikk er god terapi, og gjett om jeg skal bruke den riktig i ukene som kommer. For jeg ønsker å få det bedre inni meg igjen, og kjenne på en mer stabil selvfølelse. Nå får jeg ro med stengt kommentarfelt, og kan komme meg til hektene igjen. Jeg gleder meg derfor veldig til å jobbe med kalenderlukene, og plukke ut de riktige julesangene til dere. Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg