Nå er jeg lei!

Nå må der skje en endring!

God kveld!

Jeg er kommet til et punkt nå, hvor jeg virkelig trenger å oppgradere en del av data utstyret mitt her på kontoret. For nå har jeg nesten kastet denne maskinen ut av vinduet flere ganger de siste dagene. Det er en gammel pc, så jeg skal med glede bytte den ut i løpet av sommeren. Jeg orker ikke at den er så fryktelig treig, og det takler ikke min lunte lenger. Forsøker å være tålmodig, men nå røyner det hardt på. Til og med min kjære mann mener akkurat det samme. For han skulle bare låne den litt nå i helgen, og da ble han rimelig frustrert over situasjonen.

Der skal ikke være noen hindringer for meg i min satsning, og derfor må jeg prioritere nytt utstyr innen kort tid. Jeg har så mange planer, og vil så mye. Men når jeg bruker mye lenger tid enn nødvendig, så blir det jo litt bakvendt for meg. Så det kommer til å bli bra med en ny datamaskin til meg. Gleder meg allerede, selv om jeg sikkert kommer til å klumse litt i starten. Heldigvis så er jeg stødigere nå på det tekniske, så jeg er ikke så redd lenger. Man må jo bare prøve, og så får det gå som det går. Er ikke så engstelig for å be om hjelp. Alt for å komme seg videre.

Nå skal jeg begynne letingen etter den perfekte datamaskinen, og se hva som passer for min jobb og lommebok. Der er så mange alternativer, så jeg må bare oppdatere meg litt på hva som fungerer best for en blogger som meg. Hva tenker du? Mac eller annen pc? Send meg gjerne dine tanker via sosiale medier. Det blir uansett kjekt å kunne få seg nytt utstyr, etter så mange år med den samme gamle maskinen!

Ha en fortsatt fin kveld, så snakkes vi om litt!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg