Nå får det bære eller briste!

Denne dagen kommer jeg aldri til å glemme!

God morgen!

Da er dagen kommet, og jeg drar snart av sted til Stavanger. Jeg er veldig nervøs, og jeg har ikke sovet særlig mye i natt. Men det er bare sånn det er, og nå skal jeg komme meg gjennom disse to dagene. Er litt godt å være i gang, for da vet man at det snart er overstått. Jeg har fokus på pusteøvelser, og jobber med å beholde roen så godt som mulig. Det er mitt ansvar å kjøre trygt på denne bilturen, så jeg skal jobbe meg gjennom det. Skal også forsøke å spise litt, sånn at jeg ikke er helt tom når dette starter for alvor kl 14,00. Dette er på mange måter veldig uvirkelig. Men nå skjer det.

Jeg har kjempet veldig hardt for å komme til denne dagen. Så da må jeg klamre meg fast til den steinharde delen av meg selv. Den delen som aldri gir opp, og som krever sin rettferdighet. Jeg må bare la ordene komme helt naturlig, og ikke på måte holde noe tilbake. Det er viktige ord, og det er vonde ord. Men nå skal de altså frem i lyset. Dette blir nok en ganske lang kjøretur, og jeg må forsøke å ha hodet på riktig plass. Kommer nok til å ta på litt musikk, og puste med magen! Heldigvis har jeg lært meg noen supre pusteteknikker, som reduserer indre uro. De skal brukes!

Nå må jeg bare komme meg av sted, og begynne på en av de viktigste dagene i livet mitt. Det er faktisk akkurat så stort, og vondt på samme tid. Jeg håper at dere sender meg gode tanker i dag, og kommer til å lese alt dere sender meg på sosiale medier. Usikkert om jeg makter å svare, men skal i hvert fall lese det som blir skrevet! Ha en fin dag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg