Nå nærmer det seg!

God kveld!

Det er på tide for meg å legge vekk noen sperrer inni meg selv. For jeg er nå snart klar for å jobbe mer aktivt når det kommer til ulike samarbeid. Der har jeg en vei å gå, og masse som må læres underveis. Men det aller viktigste, er å legge vekk sjenansen. Det er jeg som må gjøre jobben, og jeg må selv finne samarbeidspartnere der ute. Dette er noe som jeg må få mer kunnskap om, og så skal jeg gjøre så godt som jeg kan på dette området også. Alt til sin tid, og jeg må gi meg selv oppgaver som jeg skal løse. Her handler det om å få vekk styggen på ryggen, og faktisk fronte mine kanaler.

Dette har tatt tid for meg, og jeg kjenner at der må gjøres en skikkelig jobb på innsiden nå. Nå er kanalene mine i ferd med å bli større, og da er man mer attraktiv som en eventuelt samarbeidspartner. Jeg håper at dette vil gi meg et løft, og at jeg snart kan få en inntekt på blogg og sosiale medier. Det er jo et mål som jeg ønsker å nå. Man kan ikke nekte for det. Samtidig så vil jeg forholde meg til samarbeid som jeg virkelig kan stå inne for, og som jeg tror at mine følgere kan ha nytte av. Jeg føler meg trygg på at det vil løse seg, og at øvelse gjør mester også på dette punktet.

Mange av dere har faktisk vært utålmodige på mine vegne. Men jeg har hele tiden hatt fokuset på å kanalene mine større. Så det har ikke vært et hastverk for min del. Nå er jeg veldig klar for å komme i gang, så får vi se om det kommer noe etter hvert. Jeg gleder meg til å videreutvikle kanalene mine, og også utvikle meg som person.

Ha en fin kveld, så snakkes vi igjen senere i kveld! Har du hørt min nye podcast episode? Temaet er panikkangst, og du finner den her!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

4 kommentarer
    1. Er det ikke Anne Britt som skal finne samarbeidspartnere for deg? Det er jo en del ab pakka da du meldte deg på kurset .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg