Nå puster jeg ut!

Nå skal jeg puste ut, og slappe av!

God morgen!

Jeg er så glad for at denne helgen virkelig har vært så fin for meg. Og kroppen er mørbanket, men det går bra. Nå kan jeg senke skuldrene, og bare slappe av i hele dag. Det trenger både hodet og kroppen, men jeg så ubeskrivelig glad. Kroppen min har taklet dette så godt som jeg kunne håpet på, og smertene er ikke helt umenneskelige. Kanskje også fordi jeg nå kjenner til smertene, og vet hva som venter meg i kjølvannet av en travel helg. Sånn sett så er jeg mer forberedt, og føler meg trygg på det jeg gjør. Jeg lar meg ikke stoppe så lett, så denne helgen var en skikkelig opptur for meg personlig!

Nå skal både jeg og min kjære slappe av i formiddag. For vi har jo jobbet med hvert vårt denne helgen, og ikke sett hverandre så mye. Og så har jeg en skjønn Basse (katten ), som er litt fornærmet på at mamma har vært så mye på farten. Så han skal jeg nok kose masse med i hele dag. Det har vært en mildt sagt klengete katt, når jeg har kommet hjem sent på kvelden. Da er han min skygge, og skal ha masse kos. I ettermiddag drar min mann på jobb igjen. Jeg og ungene skal kose oss med hjemmelaget pizza i dag, etter ønske fra barna. Det blir nok fint og rolig i kveld.

Ønsker dere alle sammen en nydelig søndag, og håper at dere kan slappe litt av før uken starter igjen. Nå er det ikke lenge til sommerferien starter, så det teller vi ned dagene til her hjemme. Nyt de gode øyeblikkene som kommer din vei, så prates vi her igjen i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg