NÅ REALISERES DRØMMEN MIN!

 

God morgen!

Dette er større enn 17. mai, bursdag eller jul for min del. Endelig er dagen her! Herlighet, jeg klarer nesten ikke å puste skikkelig en gang. Det er så mange følelser i sving hos meg nå, så jeg er glad for den siste øvelsen vi skal ha på musikkloftet nå i formiddag. Da må alt klaffe, sånn at det sitter skikkelig i platestudio i ettermiddag. Kan ikke fatte at dette faktisk er helt sant. Og jeg blir skjelven av glede og forventning.

Akkurat nå så kan ikke noe måles med denne følelsen. Og jeg må roe meg kraftig ned, sånn at det går an å gjennomføre på best mulig måte. Føler heldigvis at stemmen er på plass, og formen er god. Har planlagt denne dagen nøye, så alt ligger til rette for god logistikk og spisemønster. Her må man ikke gå tom for energi, men fylle på med sunne alternativer som gir masse energi.

Jeg skal få i meg en vanlig frokost, og så blir det salat til lunsj. Har fisk på middagsmenyen i dag, og så skal jeg lage meg en god nistepakke. Må nemlig ta med meg mat, da vi skal jobbe i studio fra kl. 18-23! Det blir grove lefser med smøreost, laks og ruccola. Enkelt å spise i hånden, men samtidig sunt og godt. Jeg kommer også til å ta med meg vannflasker og Pepsi Max. En liten skyr skal også bli med i vesken. Det kommer til å bli så bra!

Tenk at jeg skal få oppleve dette, og realisere min aller største drøm! Føler meg så heldig, og så privilegert. Takket være to fantastiske musikkterapeuter, så er vi faktisk kommet så langt. Det hadde jeg aldri trodd, men jeg kunne ikke miste håpet på å oppnå drømmen min. Nå skal jeg synge inn mine egne låter, og få høre hvordan det låter ferdig mikset. Jeg er redd for at dette blir en meget sterk dag. Men den skal nytes, og jeg skal levere mitt beste.

Takk for at dere heier på meg! Nå skjer det endelig!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg