Nå skal det jobbes!

God morgen!

Jeg bevilget meg noen rolige dager sammen med min mor, og jobbet ikke så veldig mye disse dagene. Så derfor er jeg ekstra motivert til å ta fatt på alle oppgavene som venter på meg. Det kommer til å bli en innholdsrik dag, og jeg skal fokusere masse på å skape et annerledes innhold til min Instagram feed. Jeg har nemlig bestemt meg for å poste mer bilder innenfor mote/trender. Så i dag skal jeg ta masse bilder, og planlegge feeden min på nytt i dag. Dette er noe som jeg gleder meg veldig til å vise dere!

Det er kjekt for meg å kunne vise mer av de hobbyene som jeg faktisk har. Og jeg kommer til å mikse litt, og fortsette med positivitet og oppmuntring også. Nå er jeg svært fokusert på det som skal gjøres, og jeg har et bilde inni hodet mitt om hvordan dette kan bli.Da er det bare å sette i gang, og gjøre så godt som jeg bare kan. Veien blir til mens man går, og det er lov å prøve noe nytt iblant. Jeg vil gjerne at feeden skal representere flere sider ved meg, og da må jeg gjøre det på en litt annen måte.

Nå er jeg så klar for en skikkelig arbeidsdag! Det var riktig å ta det litt rolig under besøket. Men nå er fokuset på plass for fullt, og jeg har listen klar over det som skal gjøres i dag. Det er spennende å skape sitt eget brand, og jeg føler meg mye tryggere nå. Da kan man åpne opp flere sider ved seg selv, og dele den med følgerne. Dette føles riktig for meg, og jeg håper inderlig at dere vil følge meg videre på Instagram også. Ha en super fin dag, så snakkes vi igjen til kvelden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg