NÅ SKJER DET SNART!

God kveld!

I dag var det på tide å terpe på detaljer på min egen musikk. Vi kom oss gjennom to låter, og gikk virkelig i dybden på hvordan den skal være. Forsøkte litt ulike takter, og satte riktig tempo og rytme. Ble enige om dynamikken i låtene, og hvordan den skulle fremføres. Jeg ble skikkelig nerd, og helt oppslukt i å få det best mulig. Fikk bekreftet at etter høstferien, så blir det to dager i platestudio. De 4 første låtene skal spilles inn!

Jeg er så giret, og har sommerfugler i magen allerede. Da resten av gjengen kom, så fikk vi skikkelig gode tilbakemeldinger på det vi spilte. Så utrolig herlig å høre de fine ordene, og se at det faktisk fungerer bra. Jeg er blitt mye tryggere i meg selv, og fremfører tekstene med større ro og tyngde. Våger meg utpå med mer rytme, og det blir skikkelig bra. Vet ikke hvordan dere reagerer på musikken, men vi føler at dette blir en fin plate.

Nå er det ikke lenge til det braker løs, og vi slipper en låt i løpet av høsten. Dette er min største musikalske utfordring til nå, og det skal bare være starten på en ny reise!

Klem fra Wenche!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg