NÅ STARTER TRENINGEN!

God morgen!

Da er jeg klar for min aller første trening på Sanden Treningssenter. Må nok si at jeg både gruer og gleder meg. Det skal bli deilig å trene på apparater igjen. Men litt skummelt med masse nye mennesker, og så mye nytt utstyr. Jeg tenker at det er viktig å komme i gang, så da er første økt allerede nå. Skal møte opp kl 09.00, så har rukket å få i meg frokost før trening. Godt å ha litt energi i kroppen nå.

Jeg er spent på hvordan kroppen responderer på denne type trening. Får ta en rolig start, sånn at kroppen ikke får så altfor stort sjokk. Den er jo vant til trening hjemme, men nå blir det annerledes. Føler meg motivert, og har fått den verste negative følelsen bort. Kanskje er dette nå en viktig start, og jeg håper inderlig at det blir en fin opplevelse for meg. Har også tenkt å få komme meg til ernæringsfysiolog.

En ting om gangen. Trening først, og så få kosthold på plass. Uten å bli hysterisk, eller overivrig.

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Lykke til! Du er jammen god til å hive deg rundt og ta (nye) tak!👏🏻👏🏻

      Når det gjelder kosthold, anbefaler jeg deg varmt å se nærmere på «Spør Thor»-gruppa på Facebook, hvor Thor Foseid tilbyr ulike kostplaner basert på lavkarbo med en «twist». Jeg er på ingen måte tilknyttet ham eller gruppa, men kjenner flere som har fått et nytt og bedre liv og store vekttap av å følge hans kostholdsråd. Jeg følger det selv «halvveis», og håper å finne motivasjon i meg selv etterhvert til å legge helt over (Jeg er ikke overvektig eller plaget av fysiske sykdommer. Er jo sånn sett heldig, men dermed også vanskeligere å finne motivasjonen til å kutte sukker og andre usunne ting jeg liker…).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg