“Når kommer platen din?”

Hei!

Det spørsmålet som jeg nå får veldig ofte, er jo om når platen min har release dato. Jeg er glad for å kunne si at det nærmer seg, men samtidig så må dere vente en stund til. Nå har vi vært i studio, og spilt inn de 10 låtene som skal være med. Alle låtene er skrevet av meg, og jeg er spent på å dele dem med dere. Just nå holder produsenten på å ferdigstille dem, og så skal vi godkjenne eller justere dem. Så skal musikken sendes videre til Fajo plateselskap, som jeg har promoavtale med. De trenger også tid til å få gjort sin jobb skikkelig,  og da kommer ferietiden over oss kjapt.

Dermed er ikke datoen fastsatt enda, og mest sannsynlig vil platen komme ut tidlig på høsten. Det er nervepirrende å vente på dette, og det er både kjekt og skummelt på samme tid. Jeg og bandet har jobbet så hardt med å få det så bra som mulig, og vi har brukt masse tid og energi. Det er så kjekt å ha et eget band, og de legger virkelig så masse krefter inn i dette prosjektet. Alle låtene er på dialekt, og jeg har skrevet uten filter. Så nært og personlig som mulig. Det er sånn jeg vil ha det, men det gjør meg også svært sårbar. Blir musikken min fullstendig slaktet, ja så vil det uten tvil være smertefullt for meg mentalt.

Jeg vet at noen av dere venter ganske så utålmodig på dette nå, men vi måtte bare ta tiden til hjelp. Sånn er det med musikk, og det må føles riktig før man går i studio. I tillegg så har jo pandemien stoppet bandet to ganger, så det var jo maks uflaks for å si det sånn. Jeg gleder meg til å dele mer med deg så fort som jeg vet eksakt dato. Tusen takk for at du heier på meg, og håper du vil lytte til musikken når den endelig kommer til høsten!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg