Når mørket kommer….

God kveld!

Nå kommer mørket for alvor her hjemme. For nå skal julelysene fjernes både ute og inne. Det er over for denne gang. For så vidt greit å bli ferdig med selve julen. Men det blir så fryktelig mørkt utenfor, og det er litt trist for min del. Men da må vi bare finne frem mer el lys her hjemme, og lage koselig stemning her inne i hvert fall. Det er fint med jul, men jeg liker hverdagen aller best. Og det gjelder også selve pynten. Det er nok nå, og på tide å fjerne. Det er rart hvordan man elsker å ta frem pynten. Men så kan man nesten ikke vente med å fjerne den igjen etterpå. Rart hvordan vi er skrudd sammen på det punktet. Og ja, der er mange forskjellige vaner når det kommer til dette.

Jeg for min del, er helt ferdig med julen. Så det er bare deilig å fjerne pynten her inne. Det er mer trist med utebelysningen. For den skaper en lunere stemning utenfor. Nå blir det bare skikkelig mørkt, og det er ikke så greit. Heldigvis så vil der komme lysere tider etter hvert. Men akkurat nå, så virker det veldig lenge til. Jeg er klar for å komme meg gjennom denne vinteren. Så da får man bare gjøre så godt man kan, og holde humøret opp de siste vintermånedene også. Godt jeg trener, så ikke vinterdepresjonene får sette sitt grep på denne damen! Heldigvis så fyller jeg dagene mine med positive opplevelser, og da går det jo bra. Fullt fokus på det som gjør meg godt, og faktisk være flink med å følge min egen plan.

Hvordan kommer du deg gjennom den mørkeste perioden? Del gjerne dine triks i kommentarfeltet, Kjekt å kunne hjelpe hverandre gjennom det, for jeg vet at jeg ikke er den eneste som sliter litt nå. Jeg føler likevel at jeg er bedre rustet denne vinteren, og at det etter forholdene går bra. Det beviser for meg selv, at jeg gjør masse riktig. Man lærer masse livet, og heldigvis så er det mulig å snu opp ned på ting. La oss derfor støtte hverandre i ukene som kommer, sånn at vi har det bra! Det tror jeg vi kan klare, og samhold hjelper både deg og meg!

Kos deg masse på denne fredagskvelden, og senke skuldrene! Det er helg, og vi kan nyte den etter beste evne. Skal du jobbe, så heier jeg på deg. Det er godt å vite at man kan ha fine dager, uansett om man jobber eller ikke. Nå skal vi kose oss med taco som vanlig, så snakkes vi senere i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

4 kommentarer
    1. Ja det er alltid slik som skjer hver år jeg har ikke fjernet min julepynt det er korselig og se de lyser opp Kankje vi skulle ha noe annet som lyste opp i mørke ,og gav litt lys og varme Jeg tenkte på en lys lenke som viste at man brydde seg om hva som skjer Og ønsker deg et Godt nyttår og vi må vise at vi bryr oss om våre medmennesker hjerteklemmer❤️😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg