Hva trigger meg aller mest??

Det er noe som trigger meg mer enn annet. Når negative mennesker sier at jeg ikke kommer til å nå målene mine, så blir jeg bare enda mer sta og målbevisst!! Dermed oppnår de helt motsatt reaksjon enn de regner med. For jeg er så standhaftig og sterk i meg selv. Når jeg har bestemt meg for noe, så gir jeg meg ikke. Og i hvert fall når mennesker dømmer meg nord og ned. Da våkner monsteret inni meg, og jeg kjører ekstra sterkt mot drømmen min!

Jeg nekter å være den damen som alt gikk galt for! Jeg merker at krigeren i meg virkelig er på plass, og at min passion for jobben bare øker. Det er dette jeg skal jobbe med, og jeg skal nå de målene som ligger foran meg! Det er riktig at mange ting har gått galt i mitt liv, men det ligger bak meg. Og jeg har snudd hele livet opp ned, og gjør den jobben som behøves for å komme i mål. Herlighet, så utrolig gøy det er å ha en offensiv holdning til livet!

Selvfølgelig har jeg et personlig ønske om å fullføre denne reisen. Men jeg legger ikke skjul på at jeg skal knuse de fordommene som kommer mot meg, bare les her! Det er ikke aktuelt å sakke ned farten nå. Her jobber jeg nemlig mot et mål som hele familien ønsker å nå. Og jeg vet at dette er noe jeg fikser. Endelig føles det helt riktig å all in. Det er så godt å kjenne på. Tryggheten er på plass, og kreftene brukes fornuftig. Da kommer jeg til å oppnå det jeg selv ønsker.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg