Neglene mine er ødelagt!

 

God kveld!

Det gikk ikke helt sånn som jeg hadde planlagt i dag. Faktisk så ble det en ganske så fæl dag, men masse smerter og ubehag. Men det skal jeg ikke fokusere på mer nå. Da jeg skulle fikse neglene mine i ettermiddag hos negldesigneren, så ble et litt nedslående nyheter for min del. Jeg elsker å ha lange, røde negler. Men i dag ble de tatt vekk, og jeg må ha full fokus på å redde neglene mine. De er dessverre svært skadet, og utrolig tynne. Det har vært smertefullt å fikse neglene, og det skal man jo ikke slite så mye med hver eneste gang. Mine negler ble ødelagt på det første stedet jeg begynte hos, og nå må jeg ta affære på alvor. Negloljer skal brukes morgen og kveld i minst 6 måneder, og jeg kan ha på litt neglelakk om 1-2 måneder. Men da må jeg passe på at der er nok luft rundt neglbåndene. Det vil si i praksis, at jeg er uten fargede negler på ubestemt tid. Det er ikke så veldig alvorlig for dere, men jeg kommer til å savne dem. Det var en del av min personlighet og stil. Sånn er det bare. Men jeg kan ikke ha det sånn som dette lenger, og skjønner at det er på tide å la dem få god pleie og ekstra omsorg.

Jeg er frustrert og irritert på vedkommende som ødela neglene mine. Men jeg kan ikke gjøre noe med det nå. På toppen av alt, så skal min flinke negldesigner slutte. Så da har jeg ikke noen som jeg stoler på lenger. Mine negler må bare bli bra igjen, så får jeg forsøke å pynte meg på andre måter. Rart hvordan man kan bli opphengt i en viss stil, og la det få bli en del av sin egen personlighet. Vel, jeg har latt fornuften seire, og sitter her med korte og blanke negler. Som er ganske så flisete, og lite attraktive. Det er små ting i det store bildet, men faktisk så er det mer irriterende enn jeg så for meg. For jeg har blitt en dame som elsker å pynte seg. Sånn har det faktisk blitt, og jeg skal nok fortsette i samme stilen fremover. Det får bli røde lepper i stedenfor!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg