Nei takk til negativitet!

God kveld!

Denne dagen har virkelig satt i gang mange tanker inni meg, og jeg kjenner at jeg er ganske sliten. Men jeg er en person som velger å fokusere på det som gir meg energi, og forsøker å konsentrere meg om det som er mitt ansvar. Være en god mamma som er tilstede, og så kommer jobbingen i andre rekke. Der er ikke rom for å bruke tid eller krefter på negative energier. Så jeg har et sterkt fokus på å planlegge mitt innhold til kanalene mine denne uken, og skal spille inn ny podcast allerede i morgen tidlig. Det er ting som gir meg energi, og som hjelper meg til å bevare ro og fokus.

De siste dagene så har jeg nok en gang lært meg til å lytte til min egen samvittighet, og faktisk ta de valgene som jeg føler er riktige. Det er opp til meg å ta mine veivalg, og stå inne for dem. Hva andre måtte tenke og mene, kan jeg ikke gi mye tid og energi på. Jeg jobber selvstendig, og har funnet en hverdag som fungerer bra for meg og min familie. Sånn må det være lov å takle livet, og jeg er ikke interessert i å bruke tiden min på ting som ikke gagner min helse. Jeg har dermed valgt å fokusere på meg selv , og fortsetter med mine planer.

Jeg kjenner meg selv godt, og vet når jeg må ta grep i min hverdag. Da må negativitet lukes bort, og jeg må fokusere på de trygge rammene som jeg har i livet mitt. Det føles godt å stå trygt i seg selv, og være sikker på at man er på riktig vei. Hva som skjer i fremtiden, er det ikke noen som vet noe om. Men jeg skal jobbe aktivt for å nå mine mål, og der ligger fokuset mitt nå også. Jeg kommer ikke til å bruke energi på negativitet. Det er mitt liv. og akkurat nå så føler jeg meg på et godt sted i livet. Min magefølelse har vært viktig å lytte til de siste dagene.

Nå ser jeg frem til å poste ny episode av podcasten min i morgen, og ukens tema er panikkangst. Så det kommer til å bli en personlig episode, og jeg har litt sommerfugler i magen for akkurat det. Men jeg føler det er riktig å dele mine erfaringer på godt og vondt. Da er det kanskje noen der ute som ikke føler seg så alene. Jeg er glad for at min egen trygghet er sterk, og at jeg derfor kan jobbe videre mot mine mål.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg