Nervene er på plass!

Jeg kjenner på nervene. For nå er det ikke lenge til onsdag, og da kommer første episode av min podkast ut til alle dere. Nå har jeg forberedt meg så godt som jeg kan, og er klar til å starte å spille den inn. Jeg forsøker å gjøre meg mental klar til å sette mine egne ord på min historie. Det er ikke så lett, men jeg føler at det er viktig med åpenhet. Det er lenge siden jeg har kjent på sånne sommerfugler i magen. Dette er noe som jeg har tenkt på i lang tid, og føler meg endelig klar. Så da kommer der en snikende følelse av spenning og uro.

Det har blitt en del tanker og følelser. For jeg må bestemme mine egne grenser, og finne en formidlingsmåte som forteller nok uten å si alt. Det er jo en del ting som jeg verken kan, eller vil dele. Så jeg jobber med å finne de riktige ordene. Men jeg noterer kun stikkord, da jeg vil snakke fra hjertet med mine egne ord. At jeg nå sitter og gleder meg til min egen podkast kommer ut, er helt surrealistisk når jeg tenker på de årene som har vært. Men det forteller meg at min indre styrke er på plass. Og at jeg vil bruke min formidlingsevne i dette konseptet.

Jeg ble så glad da jeg fikk så mange fine tilbakemeldinger på traileren som ligger ute allerede. Flere som kommenterer at jeg har en fin radiostemme, og det har jeg nok arvet etter min kjære mor. Hun var nemlig programleder på lokalradioen i Egersund da jeg vokste opp. Men nå er det altså jeg som skal lede min egen podkast. Herlighet, som livet forandrer seg etter hvert som vi går videre. Min glede over å kunne skape noe nytt, er skikkelig tilstede nå. Håper at dere vil like den, og at det ikke blir full slakt.

Nå skal jeg glede meg over nye prosjekter, og forberede meg så godt som jeg bare kan. Det er bra å ha litt nerver. Da har man fokus, og gjør så godt som man bare kan. Jeg kommer garantert til å være skjelven på onsdag morgen. Men det er så gøy!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Hør gjerne traileren på min podkast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg