Nok får være nok!

Jeg begynte i samtaleterapi i Egersund i 2010. Det var helt nødvendig, og jeg er glad for at jeg valgte å søke hjelp. Så har jeg vært i jevnlig samtaleterapi helt frem til slutten mars 2019. Da valgte jeg å si at nok var nok, og vi var enige om å avslutte samtaleterapien. For meg så var det helt riktig valg. For nå slipper jeg å grave meg ned i gammel dritt hele tiden. Og jeg har merket en solid fremgang etter at jeg sluttet. Det er jeg veldig fornøyd med. Nå har jeg kun musikkterapi, og det er bra. Familien min merker at jeg er gladere, og i bedre form.

Der finnes grenser for hvor mye man kan grave i fortiden. Nå er det utrolig godt å ha fokuset på det som ligger foran meg. Jeg gleder meg til alt som skal skje, og føler at jeg endelig er på riktig vei. Nå koser jeg med Influencer jobben, og har funnet frem til min arbeidsevne igjen. Det er fortsatt en del helse utfordringer i min hverdag. Men jeg klarer meg bedre enn å lang tid. Faktisk så tror jeg det var på tide å gå videre nå. Sånn føles det i hvert fall, og det er så godt å kjenne på. Jeg kommer aldri til å glemme det som har skjedd. Men jeg er et annet sted nå. Og jeg er svært takknemlig for alt som jeg får oppleve nå.

Smilet er på plass igjen! Jeg tar godt vare på meg selv hver dag, og forsøker å holde på den positive energien. Jeg har fortsatt en del ting som jeg må jobbe med, og de tingene får jeg hjelp til. Så jeg tar et steg om gangen. Nå handler det om å finne riktig balanse i hverdagen. For jeg koser meg veldig med jobben, og må holde meg selv litt igjen. Takk og lov for at det er mulig å komme seg videre i livet!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg