Null podcast i dag!

God kveld!

I dag tok jeg en beslutning om at jeg inntil videre ikke produserer mer podcast. Her hjemme er der livlig med alle oss tre, så det er vanskelig å få god nok lyd. I tillegg så kjenner jeg at min form svinger veldig, og da må jeg ta bedre vare på meg selv også. For meg så er musikken min aller beste medisin, så jeg velger å fokusere på det. Alt annet blir oppdatert som vanlig. Noen ganger må man bare stikke fingeren i jorda, og innse at man ikke har overskudd nok. Så sånn er det bare. Inntil videre, så er podcast rett og slett avlyst.

Man får god tid til å tenke. Og noen ganger så må man våge å lytte til det kroppen forteller deg. På det punktet har jeg fortsatt mye å lære, men har blitt bedre i hvert fall. Det viktigste for meg nå, er at ungene takler dette så godt som mulig. Jeg forsøker å skape en god stemning her hjemme, men vi sliter alle sammen med humøret i blant. Da blir alt annet ikke så viktig, og fokuset blir på de nærmeste.

Jeg er glad for at vi klarer oss såpass bra. Sånn må vi fortsette på ubestemt tid, og det er jo krevende for oss alle sammen. Håper at dere skjønner hvorfor jeg har valgt å avlyse podcasten i disse tider. Viktigste for meg, er å være mamma !

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , YouTube og Instagram

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg