NY BOOKING PÅ PLASS!

God morgen!

Jeg er blant dem som virkelig heier på norsk musikk. Der er så mange flinke artister og musikere. Da jeg vokste opp, så fikk jeg kun kassetter med norske artister. Det var Sissel Kyrkjebø, Bjørn Eidsvåg, Sigvart Dagsland, Karoline Kruger og Tor Endresen. Og jeg kunne de aller fleste låtene deres på rams. De var mine musikalske forbilder, og jeg drømte om å være like flinke og populære som dem.

Når jeg nå skriver min egen musikk, så kan jeg fortsatt bruke dem som inspirasjon. Men jeg skaper mitt eget uttrykk, og tekstene er dype og personlige. Disse artistene gav meg musikalske skatter som jeg fortsatt har med meg. Tenk om noen der ute kan like min musikk? Jeg er så full av nerver når det kommer til min musikk. Om kun få dager, skal jeg fremføre fire låter live på Verdensdagen for psykisk helse her i Mandal!

Det blir utendørs konsert, og jeg skal ha første halvdelen av tiden. Jeg lar altså publikum få høre de låtene som jeg spiller inn i studio om få uker. Jeg kjenner at sommerfuglene i magen våkner skikkelig, og det blir rart. Mer og mer virkelig for hver dag som går. I formiddag er det ny økt på Musikkloftet, så jeg forbereder meg best mulig!

Klem fra Wenche

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg