NY LÅT PÅ 1-2-3!

 

God kveld!

Jeg har erfart at nye låter kan bli skrevet når som helst, og hvor som helst. Det er ikke sånn at jeg må sitte dypt fokusert på kontoret mitt, eller lukke alt annet ute. Nei, det kan komme tekst til meg uansett hvor jeg befinner meg. Så da har jeg lært meg til å notere ting kjapt på mobilen min underveis. Sånn var det her en morgen denne uken. Da jeg skulle kjøre min sønn til skolen, så fikk jeg plutselig to tekstlinjer i hodet mitt. I full fart fikk jeg skrevet dem inn på notater på telefonen. Der kom to linjer til, og så kjørte jeg av sted.

Da jeg parkerte i garasjen min noen minutter senere, så ble jeg sittende for å skrive. Jeg kunne kjenne at kreativiteten var på plass der og da. Det endte med at jeg til sammen skrev fire vers i løpet av få minutter. Helt utrolig at det kan skje på denne måten, og at jeg har fått denne gaven. Så gøy å kunne skrive sine egne låter, og faktisk bare få dem servert inni det lille hodet mitt. Blir helt fascinert av dette låtskriver opplegget. Tenk at jeg faktisk klarer dette!

Vanligvis skriver jeg teksten, men får masse hjelp til å produsere selve musikken. Men denne gangen kom der faktisk en melodi den neste dagen, og jeg er så fornøyd. Har noen låter som jeg har skrevet helt selv, og det gjør meg stolt. Nå skal jeg få hjelp til å utvikle denne låten, og lage et fint arrangement. Det er en sterk låt, som handler om de skjulte følelsene. Nok en gang har jeg tatt frem ord fra sjelen min, og laget det til en låt med dyp tekst.

Dette er så stort for meg, og jeg takker for at låtskriver genet i meg har fått slippe frem. Det er usikkert hva dere tenker om mine låter, men jeg har et håp om at mange kan like musikken min. Jeg er bare så ufattelig glad, og så full av takknemlighet. Dette er drømmen min, og nå er jeg endelig i full gang med min egen låtskriver karriere!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg