Nydelig vær på photoshoot!

Jammen er jeg heldig! Været ble strålende i dag, og det passet perfekt til min photoshoot. Det ble faktisk litt vel varmt for meg, så vi gav oss etter fire antrekk. Men det var veldig kjekt, og det er ekstra koselig når nære venninner tar bildene. For da er det enklere å bare være seg selv, og tøyse litt. Det er jo litt kleint å ta bilder på denne måten. Men det er veldig praktisk, og det er lurt å ha bilder på lur. Jeg skal bruke bildene her på bloggen, og på mine sosiale kanaler. Nå er det jo full fart fremover som gjelder, og jeg klarer nesten ikke å vente til å komme videre.

Det er herlig å kjenne at energien er på plass, og at jeg koser meg veldig. Nå har smilet virkelig fått kommet frem denne uken, og det trengte jeg virkelig. Det er godt å ha noen gode perioder, og kjenne på fremgang. Jeg er veldig fornøyd med bildene som vi fikk tatt i dag. Det er jo kjekt å kunne kombinere jobb og venninne tid. Jeg er så glad for at mine venninner virkelig unner meg å lykkes, og at de ønsker å hjelpe meg med praktiske ting. Jeg blir varm i hjertet når jeg tenker på det vennskapet som vi har. Når man unner hverandre alt godt, og ønsker å bidra på sin egen måte. Da merker jeg at det rører meg i hjertet mitt.

Denne dagen har vært så fin! Jeg er så glad og fornøyd. Nå er jeg og eldstemann alene hjemme i noen dager. Så der er egentlig merkelig stille i huset. Men jeg skal bruke tiden fornuftig. Det blir en del jobb, mye hvile og litt fysisk aktivitet. Da får jeg en fin kombinasjon. Jeg trenger store doser med frisk luft for tiden. Da får jeg litt mer kontroll over alle tankene som svirrer inni hodet mitt. I morgen skal jeg starte på Instagram kurset. Det må jeg ta før selve jobbingen med Anne Brith Influencer Program starter etter påske!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg