NYE PLANER FOR BLOGGEN MIN !

 

God kveld!

Jeg har bestemt meg for å dele litt mer om mote på mine kanaler. Den neste tiden så vil der komme flere videoer på Youtube og IG TV. Jeg er blitt så glad i å skape nye antrekk, og kombinere nytt og gammelt i min garderobe. Så da synes jeg det er koselig å dele det med dere på mine kanaler. Selvsagt så vil jeg fortsette å dele mine tanker og følelser. Men min hverdag  består av ganske mange elementer, og jeg elsker mote. Og jeg gleder meg til å skape litt annet innhold for dere fremover. Endelig føler jeg meg mer komfortabel med min egen kropp, og er i stand til å kose meg med klær.

Når høsten kommer, så vil jeg sette sammen ulike antrekk til inspirasjon, og forteller mer om hvordan jeg tenker underveis. Både når det kommer til selve klærne, men også sko, vesker, smykker og hår pynt. Jeg er jo en plus size kvinne, så det er viktig å vise at vi også kan kle oss moteriktig og stilig.  Noen vil tenke at dette er alt for overfladisk, men jeg ønsker å dele mer om mine hobbyer og interesser. Da er det helt naturlig for meg å vise mer innenfor mote. Og det kommer til å bli en variasjon, sånn at det blir litt av hvert her inne også.

Håper at dere heier på meg, og har lyst til å se mer av dette. Gi meg gjerne tips om hva dere ønsker å se, og hva som er mest interessant for dere akkurat nå. Høst mote er absolutt min favoritt, så jeg gleder meg veldig til å dele denne sesongen med dere. Planleggingen er allerede i full gang her hos meg, så det blir nok å gjøre de neste månedene. En blanding av alt det som skjer i livet mitt, og jeg skal være raus med å dele. Sånn er jeg bare, og håper at dere vil like det som skjer fremover!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg