Nyhet fra Makeup Mekka STROBE BLUSH!

Kommersielt innlegg. Inneholder reklame og produktomtaler. Innlegget er ikke sponset eller betalt!

Det er veldig kjekt når Makeup Mekka får nye produkter! Da blir jeg alltid veldig nysgjerrig, og ender som regel opp med å bestille dem hjem for å teste. Nå har Makeup Mekka lansert tre nye blush/eyeshadows , og de heter STROBE BLUSH. Jeg har nå teste dem , og jeg liker dem veldig godt. Det er sommerlige farger, og det gir en ekstra glød i ansiktet. Jeg har testet dem både som blush, og som øyeskygge. Så det går fint å bruke dem til begge deler.

BLUSH MEETS HIGHLIGHT!

En vegansk hybrid av en blush og en highlight som gir en fantastisk “strobing” effekt! Den bakte formularen smelter på huden og gir en naturlig glød. Produktet kan påføres tørt eller med en fuktig kost for en dewy finish. Et multiprodukt som kan brukes alene som en blush, som en topcoat over en blush/ solpudder eller som øyeskygge.    (info fra Makeup Mekka).

For meg så er disse produktene veldig gode, og jeg simpelthen elsker fargene. Jeg fikk bestilt dem til testpris (30kr), men opprinnelig pris er 99kr. Det er ikke dyrt for et så fint og drygt produkt. Jeg kommer garantert til å bruke dem veldig ofte i løpet av sommeren. De kan gi en ekstra glød når man egentlig ikke trenger så mye sminke, men har et ønske om å ha litt ekstra farge i ansiktet! Jeg legger ved linkene her:

https://www.makeupmekka.no/strobe-blush—youthful.html

https://www.makeupmekka.no/strobe-blush—divine.html

https://www.makeupmekka.no/strobe-blush—rosy.html

Jeg håper at Dere liker disse innleggene hvor jeg deler mine tips innenfor makeup og mote! Det er noe jeg er veldig interessert i, og som jeg gjerne vil vise mer frem her på bloggen min. Jeg har ikke et betalt samarbeid med Makeup Mekka. Men jeg anbefaler Deres produkter fordi jeg selv bruker dem, de har høy kvalitet og gunstige priser. Så jeg anbefaler Deg å sjekke ut deres hjemmeside:

https://www.makeupmekka.no/

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg