Nytt år gir nye muligheter!

Jeg er så inderlig glad for at jeg våger å leve livet mitt slik som jeg selv ønsker det! For jeg merker meg at det kommer nye muligheter etter hvert som jeg kommer meg fremover. Det er noe som jeg synes er veldig spennende, og det gir meg energi til å jobbe videre. Små steg fremover hjelper meg nærmere mine egne mål. Noen ganger kommer der nye ting rett i fanget på meg. Det kan skje fordi jeg velger å ha en offentlig stemme. Jeg liker det veldig godt, og koser meg når nye ting skjer i livet mitt! Det er jo veldig gøy når man plutselig kan oppleve ting som virket helt fjernt før.

For meg så handler det aller mest om å våge å være seg selv. Når jeg jobber meg gjennom ulike prosesser, så kommer der nye ting til meg. Jeg blir ofte kjent med nye mennesker underveis. Og der kommer nye ideer frem gjennom nye relasjoner. Sånn er jo livet, og det er jammen meg veldig stilig! Noen ganger må man være tålmodig, og vente på at neste steg kommer frem. Men så er det plutselig en åpning, og drømmer kan bli til virkelighet. Jeg merker på meg selv at det er spennende tider. Nå har jeg veldig mange planer. Men jeg må vente litt før jeg kan komme videre. Det er trasig å måtte vente på resultater. Men jeg har god tro på at ting vil løse seg på en positiv måte.

Det er blitt ganske naturlig for meg å pushe meg selv ut av komfortsonen. Det har gjort meg gradvis sterkere. Jeg er på et helt annet sted i livet nå. Det er til tider veldig hardt og skummelt. Men jeg lander stort sett alltid på begge beina. Faller jeg sammen, så reiser jeg meg igjen etter en liten stund. Noen ganger ,må jeg ha en liten pustepause. Men jeg gir som regel ikke opp! Det er viktig for meg å nå de målene som betyr masse for meg. Med tiden så tror jeg at det vil gå bra. Jeg kommer til å klare mye, og kanskje klarer jeg også mer enn jeg selv våget tro på. Jeg har lært meg til å ta en dag om gangen, og gjøre den best mulig. Fokusere på en arbeidsoppgave om gangen.

Jeg gleder meg veldig til å se hva 2019 bringer til meg og min familie! Jeg håper at alle sammen holder seg friske, og at kan skape mange gode minner. Jeg skal i hvert fall gjøre så godt som jeg bare kan. Mer enn det kan jeg ikke forvente av meg selv. Det kommer til å bli et år med gode og vonde dager. Det blir mye latter og glede, men også noen tårer. Sånn er jo livet for oss alle sammen! Men det viktigste er at jeg skal jobbe sammen med min familie, og vi skal komme oss noen steg videre i livet!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg