NYTT SCENEANTREKK I BOKS!


God kveld!

Jeg er så utrolig glad i klær, og har blitt flinkere til å variere i garderoben min. Det har lenge vært populært med ulike varianter av junpsuit. Men jeg har egentlig ikke helt funnet ut av det. Nå har jeg endelig fått mer selvtillit på akkurat det, og klikket meg hjem denne flotte jumpsuiten som dere ser på bildet. Jeg ble positivt overrasket da jeg tok den på meg for første gang. Var så redd for at den ikke ville passe på min kropp.

Det er kjekt å se seg selv i nye stiler, og jeg kan ikke huske å ha brukt vide bukser på mange år. Men med litt hæler på skoene, så ble dette slettes ikke så verst. Eller hva tenker dere? Akkurat nå så er det svært usikkert om jeg får holde flere karaokeshow. Men tenker at dette antrekket kan brukes på scenen. Følte meg fin, og ser frem til neste anledning. Så gøy at den ikke var for liten til meg. Likte dere den?

Jeg ønsker dere alle en fin fredagskveld, og en god start på helgen!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Den kledde du. Perfekt størrelse, fasongen var veldig fin. Med et smykke i sølv eller hvite perler, som trekker dressen oppover, har du satt prikken over i-en. Ikke stort og prangende, ikke for lite men akkurat passe midt mellom, gjerne i en v-form som følger åpningen. Og matchende ørepynt, ikke store dingeldangeler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg