OK, JEG HAR GJORT FEIL!

God kveld!

Ok, så gjør jeg noen feil innimellom. Det handler om skrivefeil, og jeg har tydeligvis et forbedringspotensiale der. Vel, jeg skal skjerpe meg. For det irriterer tydeligvis, og det ønsker jeg å unngå. Men jeg er ikke feilfri, så der kan komme noen feil iblant. Vit at jeg jobber med å bli bedre. Og jeg skal bli bedre på å sjekke setningene mine.

Har også fått tilbakemelding om at jeg «syter» altfor mye i mine innlegg. Jeg skjønner at det kanskje provoserer mennesker som har det mye verre enn meg. Men samtidig så må jeg få lov til å dele mine tanker og følelser. Vel, jeg ser at det mulig å skjerpe seg på dette området også, så beklager til alle som har føle seg støtt av mine ord.

Jeg er ikke redd for å innrømme feil, eller innse at man har forbedringspotensiale. Livet er en reise, og man lærer underveis. Så lenge jeg velger å være synlig, så vil noen legge merke til mine feiltrinn. Og jeg tenker at vi alle sammen har mye som må øves på. Så jeg håper at dere tilgir meg, og fortsetter å heie på meg i hverdagen!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Folk som klager på skrivefeil, bør du bare blokkere. De ser jo ikke ut til å ha så mye annet å komme med, så du trenger dem ikke.
      😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg