Ok, nå er jeg urolig!

God kveld!

Ja, da må jeg nok erkjenne at det er litt mer skremmende med dette viruset. Jeg har alltid tatt det på alvor, men forsøkt etter beste evne å bare leve helt vanlig. Men nå kjenner jeg at det er mer skummelt enn før. For alt avlyses, og steder stenges. Skolene blir nok også snart stengt. Og da innser man at dette er ganske alvorlig. Selv er jeg uten symptomer, og vi er friske hele gjengen. Men nå skal vi nok være litt ekstra forsiktige i tiden som kommer. Jeg ønsker ikke å skremme ungene, da de allerede synes dette er ganske ekkelt. Men man må jo bare bruke litt tid på å forklare dem hva som egentlig skjer. Her i Mandal så er der noen få i karantene, men vi har ikke fått beskjed om at de er smittet.

Det er nok mange ting som dette får konsekvenser for nå. Masse arbeidsplasser vil nok bli overflødige dersom dette fortsetter, og man må tenke alternativt på mange områder. Jeg håper inderlig at vi slipper å måtte sitte i karantene, men jeg skal forholde meg til det som myndighetene sier. For min del, så vil det bare innskrenke hverdagen min litt. Men jeg kan jo drive på med mine oppgaver uansett. Så jeg er heldig sånn sett. Men det må være fortvilende for de menneskene som er skikkelig syke, eller som er i risikogruppene. Selv har jeg jo astma, så det er det eneste som bekymrer meg litt ved eventuell smitte. Tenker bare at det må gå rolig for seg, og at vi ikke mister all sunn fornuft underveis.

Jeg føler meg trygg, men er altså litt urolig likevel. Kan nok ha litt sammenheng med at jeg har hatt noen harde dager denne uken. Men jeg skal holde motet oppe, og beholde roen her hjemme med ungene mine. De trenger en rolig mamma, og der er jeg god. Vi skal nok klare oss fint. Håper bare at dette går bra for alle sammen, og at dette snart går over.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

2 kommentarer
    1. Hei Wenche 🙂
      Skjønner du er bekymret, selv er jeg ikke bekymret og har reist mye overalt både Asia og Europa Dr siste ukene og er fortsatt helt frisk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg