ØNSKELISTE FRA ELLOS!

Reklame | ELLOS

God kveld!

Jeg er alltid på utkikk etter nye øredobber, og her har dere min ønskeliste fra Ellos akkurat nå. Der er så mange fine alternativer, og både til hverdags og fest. Det er viktig for meg å et både små og store øredobber, alt til sitt bruk. Noen ganger trenger man jo bare noe smått, men likevel elegant i ørene. Og til fest, så elsker jeg å bruke litt store øreringer. Alle disse variantene er budsjett vennlige, og jeg har virkelig lyst til å klikke dem hjem til meg. Må nok velge ut noen, men hva er finest? Når man setter sammen et antrekk, så er det viktig  å også tenke på de små detaljene. Øre pynt er noe som kan løfte antrekket det lille ekstra.

Hvilket av disse likte du aller best? Husk at alle må få lov til å ha sin egen stil ,og det gjelder også med øredobber. Der er mange lekre alternativ, og jeg skal nok klare å velge til slutt. Viktig for meg at de kan brukes til nesten alt, og kombineres med ulike stiler. Klikk gjerne på produktet, for å lese mer om pris og produkt informasjon!

Klem fra Wenche

Edblad elegante ørepynt//Edblad Tøff ørepynt!//Edblad Fine til hverdags og fest!//Edblad favoritt ørepynt//Edblad Vakre øreringer//Edblad Søte knuter//Edblad Elegante øreringer//Snö of Sweden Nydelige øredobber

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg