Oppsummerer uken min!


God kveld!

Det er mange ting som jeg ønsker å få til i de nærmeste månedene. Men alt tar sin tid, og krever min tålmodighet. Noe som jeg jo allerede sliter med. Ting skulle vært gjort i går, så jeg må skjerpe meg skikkelig. Det er viktig å ikke stresse for mye, men heller bruke den tiden som trengs. Og når jeg er rolig, så blir ting bedre gjennomført. Mange ganger så mestrer jeg det fortere også. Jeg er ikke så dum som jeg tror. Det har den siste uken gitt meg mange bevis på.

Å knekke mye koder, er jo veldig kjekt. Og nå har jeg fått blod på tann. Har pågangsmot på plass, og vil bare bruke min nye kunnskap hele tiden. Så godt å få påfyll av positiv energi. Jeg har blitt så glad for de fremskrittene som er tatt. Og jeg har fått fornyet troen på min egen utvikling. Jeg skal nemlig ikke bli sittende fast i gammel dritt, men heller satse mer på fremtidens muligheter. Det er mange ting som fortsatt er utfordrende. Men jeg nyter hver minste ting som går bra.

Jeg har på mange måter hatt en uke med både oppturer og nedturer. Og jeg er klar for en helg med både jobb og fritid. Når jeg har tunge stunder, så minner jeg meg selv på alt som er bra her og nå. Da kommer smilet tilbake, og jeg kan se fremover. Nå satser jeg på at helgen blir kjempefin, og at den fylles opp av positive oppl

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg